Tuesday, February 10, 2009

Rev X Adidas

Ktos moze zadac sobie pytanie czy punk musi wdawac sie w takie kolaboracje ale Revelation Records dawno wyszlo poza utarte schematy. Nie bardzo dziwi mnie wiec ich wspolpraca z Adidas i szczerze nic a nic mi to nie przeszkadza. 
Jordan przy okazji swojej 150 produkcji postanawia zaskoczyc nas takim oto gadzetem. W przeciwienstwie do wiekszosci wypuszczanych edycji limitowanych zwiazanych z muzyka/zespolami (czy to Vans, Adidas czy Nike), ten model wyglada naprawde dobrze i ponad to jest w 100% syntetyczny. Minus natomiast jest taki, ze bylo tylko 150 par i zadna z nich nie byla na sprzedaz. Co wiec sie z nimi stalo? Oto wywiad , ktory odpowie na to i na inne pytania. 
Dodam tylko, ze Rev150 to kompilacja, na ktorej min. Terror gra kawalek "Friends" Side By Side a SOIA "As One" Warzone.

3 comments:

Anonymous said...

kiedys dumałem nawet nad taka kolaboracją, choć wydawało mi się to dosyć nierealne, a na pewno nie sądziłem że jak coś weżmie się za to adidas a jednak się myiłem.

wiecej na ten temat na

http://slamxhype.com/blogs/adidas-x-revelation-records/

Tacki said...

predzej myslalem, ze nike zrobi cos takiego (swojego czasu podkradal z minor'a)

Anonymous said...

dokładnie o to mi chodziło