Tuesday, December 25, 2007

Jedno pytanie...

Cala ta idea, z ktora zapoznam Was ponizej narodzila sie pare lat temu, kiedy po raz kolejny postanowilem zrobic nastepnego zine'a. Jako, ze nie jestem specjalnie tworczy przyszlo mi do glowy, ze zamiast robic standardowe wywiady zadam parunastu osobom jedno identyczne pytanie: "Dlaczego hardcore jest dla Ciebie tak wazny?".
Zainspirowal mnie do tego prosty wniosek, ze wciaz spotykam sie z osobami nie rzadko starszymi ode mnie, ktorym od wielu lat udaje sie z powodzeniem zarazac miloscia do the core kolejne pokolenia dzieciakow. Nie wiem jak Wam, ale mi coraz trudniej odnajdywac tu inspiracje z uplywem czasu. Zacieraja sie powoli horyzonty i mniej chce mi sie "dawac z siebie". Entuzjazm tez nie ten a priorytety lekko zmieniaja swoje kierunki. Sa jednak charaktery, ktore podkrecaja moja pasje lekko w gore czy to poprzez swoje nowe hordy, czy projekty czy nawet wytwornie.
Zine oczywiscie nigdy sie nie ukazal. Typowe. Mialem zamiar zrobic juz pewnie z 10 roznych ale nigdy nie starczylo mi zapalu i czasu, zeby skonczyc porzadnie choc jeden. Wspomniane pytanie zadalem niemniej kilku typom. Czesc z nich zapostuje na tym blogu. Cos wydaje mi sie tez, ze zadam je jeszcze pare razy.
Vogel sprawia, ze pysk mi sie cieszy za kazym razem, kiedy sie spotkamy. Jego milosc do tego co robi zdecydowanie wybija go ponad przecietniego frontmana. Pasja i enegria moglby spokojnie obdzielic cala mase nastolatkow, ktorym wydaje sie, ze hardcore to ich middle name.

hardcore is truely everything to me and this is one life hc truely saved..............it has given me a home, a family , best friends, an outlet, let me travel the world, its let me be myself and always accepted me for who i am.....but mostly i am thankful for all the values and convictions it has taught me........thats what im most thankful for.....
scott v 8 Sep 2003

p.s. Rhythm Amongst The Chaos wlasnie wyszedl w Reaper Records. TERROR to wciaz solidny hardcore. Duzo lepszy niz 80% obszczymurkow z Twoich ulubionych messageboardow.

No comments: