Monday, July 17, 2006

jeden z powodow, dla ktorych lubie APATIE


APATIA to prawdopodobnie pierwszy i jedyny polski zespol hardcore, ktorym ciesze sie od ponad 15 lat. Widzialem ich na wczesnych koncertach kilka razy w roku i od tego czasu jesli mam tylko okazje chetnie pojde pospiewac Lustro. Jesli ktos bedzie mi buczal, ze caly czas to samo, ze nic sie nie zmienia i nudno i czas juz to pogrzebac.... Mi nudno nie jest, nie bylo i pewnie jeszcze dlugo nie bedzie. APATIA pozostanie fenomenem polskiej sceny hardcore, niezmiennie jej czolowka, wciaz koncertujaca i nagrywajaca grupa przyjaciol, ktorzy dobrze sie bawia majac lby na karkach. Jesli ignorujesz ten fakt i zapominasz o poznaniakach to sugeruje odszukac ich plyt i szczegolnie starych demowek.
Stiepan jest tez absolutnie jednym z moich najlepszych przyjaciol, ktorego dane mi bylo poznac dzieki scenie. Nie znam kogokolwiek innego, kto mialby w sobie tyle szczerosci i zapalu dla punka co ten gosc. Jezeli masz okazje gdzies z nim pogadac to przyatakuj go. Jestem pewien, ze zarzuci cie nie jedna historia o tureckich sweterkach czy dlugich paznokciach.

Herr Karalus (APATIA) zwiedzajacy luxusowe restauracje na londynskim Soho

1 comment:

Anonymous said...

ja do apatii przekonalem sie w momencie kiedy "moda" na nich na polskiej scenie hc/punk juz dawno przebrzmiala